2014. január 3., péntek

Státusz riport 17-20. hét

A 17-20. hétig terjedő időszakban alig sikerült általános fizikai kondíciómat szinten tartanom. A fáradtság, a nátha miatti gyengeség, majd a zsúfolt ünnepi időszak szorította ki a testmozgást. 
Eredetileg a célom erre az időszakra az eddigi eredmények megőrzése volt. Ehhez viszont elengedhetetlen lett volna az edzésmennyiség megtartása. Mivel kevesebbet edzettem, kis visszaeséssel kell most szembenéznem.

Elkezdtem viszont a babás tornázást is, ilyenkor általában ebben a helyzetben tartom, miközben én láb, has, farizom gyakorlatokat végzek. Ezenkívül, elkezdtem a lépcsőzést, mint erősítést.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Összefoglaló a 17-20. hétig tartó időszakról


Állapot jelentés
Fizikálisan: kevésbé vagyok energikus, könnyen elfáradok, a helyes testtartásom megőrzése kirtikus kérdés, mert fáj a talpam, néha a hátam is.


Lelkileg: Monoton módon teltek a napjaim, a séták adják az egyedüli kitekintést a világba.

Testsúly: 58 kg
Külső: egy picit talán híztam
Továbbra is a legproblémásabb számomra a testtartásom helyreállítása. A passzívabban töltött hetek eredményeként nehézkes vagyok, és talán lustácskább is. Olyan, mintha az energiám is kevesebb lenne.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Baba:
A babám még mindig 1-2-szer ébred éjszakánként. Így még mindig nem tudom kipihenni éjszakánként magam. Jobb napokon a szoptatás 3 körül esedékes, így a következő már reggel 6 órára átcsúszik. Naponta 3-szor alszik, 2 rövidebbet és egyhosszabbat. Amikor ébren van nagyon érdeklődő és figyelmes.
Egyre többet közlekedek babakocsival, mert olyan nehéz már a baba. Mivel napi szinten kell a babahordozót emelgetnem, nagyon odafigyelek arra, hogy helyes testtartással tegyem ezt, nehogy beleemeljek és megterheljem a gerincoszlopomat.
Egyre többet tartom a babát ülő helyzetben. Ezt a helyzetet szereti, és szinte alig kell már megtartanom. A kezecskéjével egyre tudatosabban fog. Az átfordulások már könnyedén mennek neki. Egyszer sajnos le is esett az ágyról, hiába voltam elővigyázatos. Szerencsére puhára esett, nem ütötte meg magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése