2013. június 25., kedd

Státusz riport 29-32. hét

Kezdem megszokni új alkati paramétereimet. Érdekesség, hogy bár a magzatom nagyon aktív, akkor mozog, amikor én nyugalmi helyzetben vagyok, és amikor én sportolok, ő nyugiban van. 
Ebben az időszakban újabb vizsgálatokra is sor került, konzultáltam az orvosommal is a terhesség menetéről. Minden rendben a fizikai állapotommal (kivéve a vashiányt). Kifejezetten pozitívumként értékeli az orvosom, hogy a testsúlyom mérsékelten gyarapszik, éppen csak annyira, amit a baba fejlődése megkíván. 
A 27. héttől is folytatódott a heti 2 tenisz, nettó kb. 15 perc edzésidővel. Folytatom az otthoni tornát is, hetente egyszer, kb. 10 perces átmozgatással.Kicsit lustább voltam ebben az időszakban. Az időjárás is nagyon lehangoló volt, kevés késztetést éreztem arra, hogy aktív legyek...
Hangulatom közömbös, közérzetem változó.A mozgás mostanában inkább feladat, mint élmény, de tudom, hogy nagyon szükséges a fizikumom karban tartása.

Fizikai állapot: energikus

Lelki állapot: átlagos

Testsúly: 58 kg

Heti edzésterv a 32. héttől: heti 2 alkalom tenisz, heti 1x 10 perc tartásjavító torna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése