2013. február 23., szombat

Státusz riport 0-12. hét

Terhességem megállapítása óta fizikailag és lelkileg nagyon nehezen telnek a hetek. Ennek oka a rossz közérzet, az émelygés, a durva éhség rohamok (amik sokszor éjszakánként törnek rám), szédülés, állandó fáradékonyság. Ezidáig hetente 2x teniszeztem és 1x futottam, valamint 1-2x otthon végeztem átmozgató tornát. De az állapotom romlásával teljesen kiestem a ritmusból, elhagytam magam. A teniszre ugyan lejárok, de minden más plusz testmozgást feladtam. Egyszerűen nincs hozzá kedvem és erőm. Abban bízok, hogy a terhesség előre haladtával a fent említett tünetek enyhülni fognak, és ezzel arányosan több figyelmet fogok tudni fordítani a felborult belső egyensúlyom visszaállítására.

Fizikai állapot: gyenge

Lelki állapot: lehangolt

Testsúly: 52 kg

Heti edzésterv: heti 2 alkalom tenisz megőrzése, heti 1x 10 perc futás beiktatása újra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése