2013. február 23., szombat

Edzésnapló januárból

hónap: január
hét: 3. hét
edzés dátuma: 2013. január 21.
időpont: 9.00
terhesség hete: 12. hét

sport: gimnasztia
edzés intenzitás: kényelmes
edzőhely: otthon
edzésidő: 10 perc

időjárás: hideg, kb. 0 fok

leírás:

Ezen a héten a kihagyhatatlan tenisz mellett csupán arra volt erőm, hogy otthon tornázzak egy kicsit. Ez is inkább feladat volt, mint élmény... Sajnos, a várandósság 12. hetében még mindig rossz a közérzetem, másra sem tudok gondolni, mint az evés, és eközben alig van néhány étel, amit szívesen eszek meg. A gyengeség teljesen eluralkodott rajtam az éjszakai felkelések (és mohó evései) miatt.Örülök, ha a napi teendőimet el tudom látni... A 2,5 éves gyermekemmel pedig tudok szaladni egyet a parkban. Ő ugyanis elég aktív és gondoskodik arról, hogy én is mozgásban legyek... Az otthoni átmozgató torna jól esett a hátamnak és a tagjaimnak.

 ...........................................
hónap: január
hét: 2. hét
edzés dátuma: 2013. január 14.
időpont:10.00
terhesség hete: 11. hét

sport:tenisz
edzés intenzitás: közepes
edzőhely: fedett teniszpálya
edzésidő: 60 perc

időjárás: hideg, ködös, felhős, kb. 0 fok

leírás:

A múlt héten a futás mellett sikerült elmennem 2x teniszezni, de otthoni tornára nem maradt erőm és energiám... és kedvem sem sok... Ezen a héten ráadásul beteg lettem, úgyhogy a gyermek és magam ápolása mellett nem jutott túl sok figyelmem a sportra. Szerencsére hetente 2x teniszezek egy kedves ismerősömmel, aki miatt a pályára lementem, és ugyan azt gondoltam, kímélni fogom majd magam, egészen belemelegedtem a játékba. Közben pedig el is feledkeztem a betegség miatti gyengeségemről és a "más" állapotomról. Nagyon hálás vagyok partneremnek, hogy motivált abban, hogy lemenjek a pályára. Ezen a héten többet nem mozogtam.
..............................................
hónap: január
hét: 1. hét
edzés dátuma: 2013. január 7.
időpont: 7.45
terhesség hete: 10. hét

sport: futás
edzés intenzitás: kényelmes
edzőhely: lakás közeli park
edzésidő: 15 perc

időjárás: hideg, ködös, felhős, kb. 0 fok


leírás:

Kedd reggel elmentem futni. Sok kedvem nem volt hozzá, de erőt vettem magamon. Tudtam, hogy csak neki kell kezdeni, utána már megy minden szinte magától. Elszaladtam a kisfiammal a bölcsibe - 5 perc, majd kis pihenő, amíg őt elrendeztem, utána 4 perc futás a boltig, kis bevásárlás, addig is pihenés újra, végül pedig kb. 5 perc futás hazáig. Összesen: 14-15 perc. Nem volt megerőltető, főként a kis szünetekkel. Tempót tekintve kényelmesen haladtam, szigorúan ügyelve arra, hogy ne nagyon zötykölődjek, puhára érkezzek és ne ziháljak. A könnyű futás után kimelegedtem, és az arcom is kipirosodott, de határozottan frissebbnek éreztem magam.Ezen a héten elmentem a szokásos tenisz órákra még, erről most részletesen nem írok.
............................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése